Tema: Re: Lito devalvacija per krize
Autorius: bet_kas
Data: 2011-01-20 10:36:02
"RaR"  parašė naujienų news:ih7h75$3tm$1@trimpas.omnitel.net...
> Kaip rodo praktika, burbulo išpūsti jam bliūkštant niekada nepavyksta,
> paprastai tas pūtimo poveikis pasireiškia tik sekančio burbulo metu, kuris
> išsipučia didesnis nei be pūtimo.

Visiškai bliūškimo sustabdyti neįmanoma. Lieka rinktis kaip kristi,
su parašiutu ar be. Tamstai patinka be, ką gi, jūsų teisė rinktis.

> Kai pučiasi - susprogdinti gan lengva, bet vėlgi ne visi mano, kad tai
> labai gerai. O stabilizuoti jį pusiau pripustoje būsenoje - nesigauna, tai
> taip ir lieka reguliuotojų svajone.

Nėra lengva nei pripūst, nei susprogdint. Ekonomika valstybės mastu
labai, net sakyčiau žiauriai inertiška.

> Bet tai yra velniškai sunku padaryti. Ir niekas nežino, ar tai įmanoma, ar
> tai tik teorinis modelis. Bet vėlgi čia yra diskusija ne apie litą ir jo
> devalvavimą.

O kas žadėjo, kad bus lengva?

> Litas nėra atskira valiuta - tai tik euro filialas. Jau seniai sakiau, kad
> tai visiškai bereikalingas tarpininkas, papildomos išlaidos ir
> nepasitikėjimas. Geriausia juos būtų išimti iš apyvartos ir atsiskaitinėti
> eurais. Ką kai kurios šalys sėkmingai ir daro.

Jei jau įmonių terminais - tai greičiau frančizė nei filialas.
Atsiskaitinėk tais Eurais jau dabar, kas trukdo? Tik atlygį irgi eurais
sugebėk užsidirbti. Ne litais konvertuotais i eurus, bet būtent eurais.

> O išėmus visus litus iš apyvartos dar liktų apie 6 mlrd. rezervo, kurį
> galima būtų atiduoti vyriausybei problemoms spręsti, arba atidėti "na
> vsiakij požarnyj".

Aha, pravalgom, o dar geriau prašikam.