Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Alvidon
Data: 2009-02-02 13:10:50
OK, aš arabiškai nesuprantu, taigis pirminiai šaltiniai man
neprieinami. Bet jau keliasdešimt metų (nuo Brežnevo laikų)
girdžiu periodiškus Izraelio pasiūlymus arabams: jūs pripažystat
mūsų teisę egzistuot kaip valstybei, tadu tariamės dėl žemių.
Net Brežnevo politrukai (Arafato krikštatėviai) to neneigė.

Taigis padarom tokį suneštinį balių: kas ką žino šiuo klausimu
- ant stalo (pageidautina su šaltinių linkais). Ko iš tikro siekia
Hamas ir Co Izraelio atžvilgiu ?