Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Remigijus
Data: 2009-01-29 01:33:01
Idomumas tame, kad nelabai derinasi su sionizmu ir kai kuriais tavo
pasisakymais, kurie man, gal but klaidingai, labai jau nese i
sionistinius. O gal turi kokios "postalines" informacijos del SNO-1947?

Prisimenu zydus, kaikuriu gretimu namu gyventojus, septinta-astunta
praeito amziaus desimtmeti emigravusius is sovdepijos. Ju argumentai
buvo dvejopi - vienas del priespaudos sovdepijoje, kitas - keliauti i
Naujaja Tevyne ir kurti ten nauja gyvenima. Nenorejo jie, kazkodel,
kraustytis i Zydu autonomine respublika sovdepijoje (kaip ten jin
vadinosi?).

Manyciau, kad SNO-1947 rezoliucija buvo inspiruota butent Tevynes zydams
  jiems istoriskai artimoje teritorijoje ikurimo (sonistines) idejos, o
ne iskraustymo.

Eementariausio zmoniskumo pamirsti isties nereiketu, bet ne tik zydu
atzvilgiu.

Remigijus