Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Alvidon
Data: 2009-01-20 20:19:32
Jo, tokis visai nieko straipsniukas. Tik niuansiukas: ar tikrai lietuviai jau tokie
išskirtiniai žydšaudžiai Europos fone ? Visgi skaitoma, kad maždaug 6mln.
žydų populiacija Europoj sumažėjo WWII metu, o Lietuvoj gyveno tik
kokis 100k (prieš pat aneksiją - beveik ketvirtis mln., įskaitant pabėgėlius
iš Lenkijos). O vat tarpukario LKP buvo netgi labai žydų dominuojama.
Taip kad lietuviai turėjo realų pagrindą nekesti žydų, kaip okupantų
kvieslių ir vėliavnešių. Aišku tai nepateisina žudynių, bet niuansiukas tokis
nemenkas, ir kažkodėl dažniausiai nutylimas (turbūt kažkas specialiai
kenkia žydams tai nutylėdamas, taip sėdamas pagrindus tautinei
neapykantai).