Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Remigijus
Data: 2009-01-29 01:10:26
Nezinau, prie ko cia tie tavo tauzalai, bet as, kaip ir visi lietuviai,
kurie, kai zinia visi yra teroristai, fasistai, marodieriai,
prievartautojai, grobikai etc., ir zinoma, antisemitai, matyt tureciau
tam (kam?) pritarti?

As tikrai nesu teiginio "kto ne smami, tot protiv nas" salininkas, todel
savo paziuroms mano asmenyje remejo rasti nerizikuoji.

Remigijus