Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Rimas OK <namai @ rimas.lt>
Data: 2009-01-19 18:03:46
Pala pala, aš esu pilietis ir į mane nieks nešaudė :) Tad toks subj. skamba
idiotiškai. Čia kaip ir žurnalistus pavadinus šunauja tie pradeda verkšlent,
kad "visus žmones pavadinto šunauja".
Ir nemanau, kad tie akmenų mėtytojai yra pilietiški žmonės. Abejoju ar jie
apskritai ką nors pilietiško yra nuveikę, jau nekalbant apie pilietišką
požiūrį.

O pavadinimas "Šaudymas į savo chuliganus" būtų labiau tinkamas.
Galbūt Seimas dabar labiau susirūpins jaunimo užimtumu, ugdymu, kultūra,
mokyklomis, užklasine veikla, bureliais :)