Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Alvidon
Data: 2009-01-26 12:34:03
Matomai aš priskiriamas prie tų "keletos pavieniu asmenu siame forume".

"Remigijus" <em@i.las> wrote in message news:glio92$64b$1@trimpas.omnitel.net...
> Man tavo, ir dar keletos pavieniu asmenu siame forume, pozicija seniai
> aiski - "priimtinas variantas toks, koki priims zydai (Izraelis)".
Realybė yra tokia, kad betkoks šios problemos sprendimas, kurio
nepriims žydai, yra bereikšmis, beprasmis, nerealus, nerealizuojamas
taigis niekinis. Kaip rodo 60'ies metų patirtis, jei sprendimas nepriimtinas
hamasistams ir Co - tai irgi nelabai realus, bet bent jau nesukelia jokių
rimtų pasekmių ir kalti vistiek lieka hamasistai ir Co. Konfliktas prasidėjo
ne vakar ir iš esmės netgi ne prieš 60 metų, jis gi iš "biblijinių laikų".
Tačiau formaliai žiūrint - jis startavo kai antrą dieną po nepriklausomybės
paskelbimo buvo užpultas Izraelis. Formalu - tai ir teisėta tarptautinės
teisės ("taisyklingumo" :)) požiūriu. Emociškai tai daug kam nepatinka
(ir tikrai ne tik lietuviams), bet emocinis požiūris nėra tarptautinės teisės
subjektas, nėra politikos subjektas.

> Mat, jei tavo, ir dar keletos pavieniu asmenu siame forume, matymo
> laukas tesiekia viduri nosies, tai jus isities veikiate savo suvokimo
> ribose.
Šiaip jau visi žmonės funkcionuoja savo suvokimo ribose. Dideli, platūs
apibendrinimai paprastai niekad neturi jokios praktinės vertės. Tavo
oponentai lygiai taip pat pamatuotai gali kalbėti apie regėjimo lauko
siekimą iki vidurio nosies.

> Man, gi, siandienines Izraelio/zydu (neteisetos) ambicijos/norai tera
> mazareiksme smulkmena, lyginant su tuo, kokias pasekmes ju tenkinimas
> gali sukelti tolimoje perspektyvoje.
Plačiau prašyčiau, ba tai jau daug idomesnė tema. Nes mano požiūriu
tai reliai jau senokai vyksta civilizacijų konfliktas, ir tik politkorektiškumas
bei paprasčiausias stručio pozijos patrauklumas masėms tildo kalbas
apie jį. Ir konfliktas yra tarp musulmoniškos ir krikščioniškos civilizacijų,
žydai šiame konflikte - pakankamai nereikšminga smulkmena. Tiesiog
musulmonai dabar pergyvena krikščionių kryžiaus karų etapą, o sąskaitų
su krikščionimis pas juos - per akis (o kas su kuo neturi sąskaitų šiam
mažam pasauly ?).
Ir vėlgi - mano požiūriu būtent hamasistų reikalavimai yra neteisėti.
Kad daug žmonių matyt norėtų, jog Hitleris būtų padaręs darbą iki galo
- visai kita problema, pasaulis yra tokis kokis yra, žydai išliko ir IMHO
tikrai reliau yra jog bus sunaikinti arabai nei kad žydai (geriausia būtų,
jei niekas nebūtų sunaikintas, bet kai hamasistai reikalauja sunaikint
Izraelį sunku kalbėti apie "visiems bus gerai").