Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Alvidon
Data: 2009-01-20 22:57:06
Nu tai apie ką ir šneka: aš nematau. Tai nereikškia, kad jos nėra.
Su statybomis taigis ne tik USA triubelė, Lietuvėlėj irgi. Na bet
tai jau visi ir senokai žino. O vat kur ta krizė su diržų veržimu ?
Kas susisveržė diržus ? Prisipažinkit.

Korumpuoti "valstybininkai" vistiek čia nesilanko ir juolabiau jiems
iki lempos visokios ti moralinės agitacijos beigis aiškinimai. O vat
jei kokis pusbudulis čia užklys ir susimąstys - žiū jau ir pliusiukas
karmai :)