Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-01-22 10:06:18
> Ar cia tamsta kazka supainiojai, ar mano atmintis - ar kartais zydukai
> neidavo i KITAS mokyklas ir KITUS sokius? Taip, taip, tarpukariu?

Musu kieme du zydukai buvo visiskai neisleidziami i kiema, kad apsaugoti nuo chamu blogos itakos. Tai su jais tik per langa pasisukaudavom. Paskui jie i Izraeli emigravo...

Su zyduke gavosi dar idomiau. Kazkaip jai paauglystes amziuje siek tiek vadzias atleido, bet nepastebejo, kad jai labai meiles ireikejo kol puse Zveryno chamu jos veisles neisgadino... Irgi emigravo...