Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: gopas
Data: 2009-01-19 00:42:40
buvau mitinge ir niekas i mane nesaude. visa eile policijos praejo pro sali,
nes stovejau
prie sienos kaip nieko nedarantis ir taikus dalyvis.

gavo tas, kas turejo gauti...

patikek manim...buvau ten, maciau didziuosius didvyrius. pro mane praejo
bent pora grupiu
neblaiviu maroziuku (rusiskai kalbanciu ir besikeikianciu asmenu) su
akmenimis rankose...
paciam norejosi juos sustabdyt ir atimt akmenis, pabandyt atvest i
prota...aisku tik norejosi.
ziurejau i juos su panieka...nes juose nemaciau jokios kovos pries kazka,
jokio protesto...
tiesiog pasismaginima kovonant su "mentais".

manau jie pilnai nusipelne but saudomi ir teisiami.

zmogus kuris pries kazka kovoja ir turi savo isitikinimus niekada teisme
neverks "ka man pasakys tevas???"....