Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Remigijus
Data: 2009-01-29 02:05:48
Visiškai nesutinku. Su viskuo.

"Edinstvo, platformistais, Frontu pagaliau" - tai komunistu ortodoksai
(beje, panasiai tokie, kokie nuo ikurimo valdo Izraeli).

Buvo kumunistu, kuriu kitaip, kaip gerbtinais zmonemis nepavadinsi -
panasiai, kaip daugelyje sovietiniu filmu buvo vaizduojami. Pazinojau
tokiu. Su kmomunistine ideoligijos esme jie mazai ka turejo bendro. Tai
buvo tiesiog humanistai idealistai, nuosirdziai ir su atsidavimu dirbe
savo tiesiogini, ne partini, darba, ir rupinesi savo pavaldiniais. Tik
kad buvo kumunistu partijos nariai.

Bet ne tokie, kurie dirbo sovietu valdziai ir sieke karjeros joje
nepaisydamy net ir tu paciu viesai deklaruojamu konumistiniu idealu.

Is pastaruju isskirtini asmenys dare karjera sovdepijos salygomis
auksciau imones vadovo (ukines nomenklaturos). Ne jie patys dare, o buvo
atrinkti pagal tam tikras atrankos taisykles. Ju gerbti neturiu uz ka.

Abejoju, kad pavyko paaiskinti, ka vadinu komuniagomis. Atsiprasau.

Re: Ir atsiprašinėjo jis paprasčiausiai "kaip priklauso". Ar del to
"Lietuva vėliau į laisvų šalių klubą įstojo"? Ar tai kaip nors susije?
Labai nenoreciau isgirsti atsakyma - taip.

Re: žydai turi atsiprašyti už žydiškos tarpukario LKP veiklą. Visiskai
sutinku (mums - lietuviu tautos atzvilgiu). Kaip ir uz visa kita, ka
dare ne taip (mums - lietuviu tautos atzvilgiu). Kaip ir visi kiti, dare
ka nors ne taip (bet kurios tautos atzvilgiu). Beje, ir padekoti, taip
pat turetu. Ir net be maivymosi.

Remigijus