Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-01-26 08:53:37
na kaip teroristu remejau vertini shita dalyka:
"Izraelis islamistų grupuotei „Hamas“ pasiūlė 18 mėnesių paliaubas, tačiau
ši organizacija sutinka tik su vienerių metų paliaubomis."

rashysi vistiek izraelis kaltas ane ? :D

labai tinka palestinieciu veiksmam apibudinti lietuvishka patarle - pats
musha pats rekia :)