Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Alvidon
Data: 2009-01-22 15:28:44
Žiū, aš savo ausimis nesykį esu girdėjęs apie tai iš vieno pikčiausių
Izraelio priešų - Brežnevinio CCCP'o. Kodėl aš turiu netikėti tuo,
ką sako Izrelio priešai: Izraelis siūlo teritorijas mainais į taiką, bet
tikrus bolševikus/islamistus patenkins tik galutinė pergalė, odna
na vsech, my za cenoj nie postoim.
Čia apie "juridinį-politinį" aspektą.
Neskaitant jau to, jog vadinti Izraelį okupantu vargu ar yra
juridinio pagrindo (yra tokis dalykas kaip teisė, nors tikriems
bolševikams/islamistams ant to aišku visad nusispjaut, jiems
svarbu pabliaut ir akmenimis pasimėtyt).
Dar yra tokis "moralinis-estetinis" aspektas: man visą gyvenimą
"mielesni" (estetiškai musie :)) buvo ne čiapaevai, o baltagvardiečiai,
ne rusų, o vokiečių kareiviai, ne skarmaluoti bliaunantys arabai, o
žymiai ramesni santūresni žydai.
Na ir pabaigai IMHO esminis momentas: mes gyvenam civilizacijų
konflikto metu. Islamas pasiekė katalikų Kryžiaus Žygių etapo
analogą. Nereikia turėti iliuzijų jog paaukojus Izraelį bus pasiekta
taika. Niekad ir niekur auka agresoriui nesustabdė agresijos.
O islamo pasaulis turi pakankamai priežasčių nemėgti krikščionių,
pradedant kad ir tais kryžiaus karais. Ir šiame konflikte Izraelis
yra mūsų civilizacijos forpostas.