Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Zveris
Data: 2009-01-19 09:35:39
Kaip zmogui nesuprantanciam 1 ir 2 vidaus pulku taktikos, metodu ir
nezinanciam kokias priemones jie naudoja, tai siulyciau nekomentuot ir
nerasinet nesamoniu :)
O jei placiau, tai reikejo atkreipti demesi i kameras isdestytas po visa
Seimo aikstes perimetra.
Tas kameras priziurejo pareigunu grupe, kuri sedejo tokiame automobilyje su
buda.
Jie identifikuoja "arsiausius" bei galimai pavojingiausias (taktiskai)
vietas.
Tenai nukreipiami "sprendejai", kurie pvz sautuvu su guminemis kulkomis
pagalba neutralizuoja "arsiausius". Juos gulincius su skaudanciu pilvuku
lengviau yra susirinkti nuo grindinio ir pristatyti i policijos
komisiariata. Patikek gumines kulkos nera saudomos i ora ar ten kur
pareigunas labai nori. Jos yra saudomos ten kur REIKIA.
Visi saudmenys ir priemones (dujos ir t.t.) naudojamos 1 ir 2 pulku yra
leistinos naudoti tiek pagal tarptautines normas tiek pagal LR teisės aktus.
Paziurejus is salies labai profesionaliai buvo ishskaidytos chuliganu grupes
ir tvarkingai "supakuoti" patys arsiausi.

p.s. beje "banano" naudojimas yra daug skausmingiau nei viena gumine kulka
:P
kulka gavai i pilva, nukrenti, Tave nutempia i buda ir vaziuoji i
komisariata, o
bananu gauni per nugara, kepenis, shlaunis, pilva dar jei labai ardaisi ir i
galva kliuna,
taip kad viskas ten gerai :)