Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-01-19 10:52:03
Na, tau reiktu dar pasimokint istorija. Jau neskaitamt to, rugsejo 11.
  Kiek per paskutinius 20 - 30 metu buvo uzgrobta keleiviniu kruiziniu laivu? Vieno
uzgrobimo metu Izraelio pilieti pensininka tiesiog ismete i Vidurzemio jura. dauguma siaip
nuzude..
 Kiek buvo uzgrobta ar siaip susprogdinta keleiviniu lektuvu? Kiek buvo sprogdinimu
visokiose ambasadose, atstovybese visame pasaulyje. Neatsimeni epopejos apie izraelieciu
pagrobima ir islaisvinima Ugandoj? Nezinai, kiek teroristu sprogdinimu buvo Izraelio
kavinese, kinoteatruose, klubuose, diskotiekose, parduotuvese ir siaip gatvese? TARP
CIVILIU ZMONIU.
   Matosi, kad tu nei kiek neismanai sia tema...
  I Pasaulinis karas prasidejo nuo vieno zmogaus nuzudymo.
 Kiek turi zut zmoniu, kad tu leistum tai sustabdyt?