Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-01-20 14:25:49
Purvasklaida ivare isterika: kaip BUS blogai. Kol kas paziurejus i miesta, nera taip
ziauriai blogai. Ir mokescius, tuos padidintus dar niekas nemokejo. Vyriausybe 2- 3
savaites, kaip pradejo dirbt..
O idomiausia yra tai, kad mitingavo pridurkai, kuriems tie mokesciai is tikruju yra
sumazinti...
Taip kad esme ne mokesciuose, ne programoj, o tame, kad valdzioj "ne tie".
kaip prasitare pats Sakalas: socdemu geri santykiai su profsajungomis..  Aisku, geri, ka
bedare 8 metus cos komdemai, viskas tyliai praeidavo.
  Na, o policininkus ir langus dauze publika is viso jokiu mokesciu nemokanti ir nezinanti
kas tai yra.