Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-01-21 08:15:53
Mano draugo tevai per kara slepe zydu seima. Pries kokius 10 metu zydukas atvaziavo is Brazilijos susipazinti ir padekoti. Lietuvoje veikiancios zydu organizacijos tokius dalyku linkusios SLEPTI, nes tai trukdo ju BIZNIUI...
Mano vaikystes draugas pavarde Fiseris. Jis Vilniuje, o pussesere Izraelyje.
Paauglyste praleidau name, kuriame puse gyventoju buvo zydai. Aplinkiniuose namuose gyveno DAUGUMOJE zydai. Visi isvyko i Izraeli.
Todel bergzdzias reikalas man plauti smegenis palestinieciu klausimu. O kaip zydai gyresi apie nepilnai grazinta skola vokieciams girdejau is pirmu lupu:

 "Ričardas Čekutis. Nacių ir sovietų skirtumų beieškant"
bernardinai.lt/index.php?url=articles%2F82226
iki Karaliaučiaus „išvadavimo" operacijos apsuptame bei iš visų pusių blokuotame mieste buvo apie 126 tūkstančiai civilių. Nepraėjus ir mėnesiui po išvadavimo liko 24 tūkstančiai, kurie netrukus buvo deportuoti. H.Linckas rašo: „Vos įžengus rusų kariuomenei prasidėjo neregėto masto okupantų žvėriškumai. Moterys ir mergaitės iš nevilties puolė į Prėgliaus upę arba masiškai žudėsi kitais metodais. Po masinių išprievartavimų, žudynių, padegimų ir plėšimų prasidėjo badas, nusinešęs dar daugiau gyvybių..."

„1945 m. kovo 30 d. Dancigo likimas buvo išspręstas galutinai. Miesto gyventojams ir daugumai pabėgėlių iš Rytų Prūsijos bei Pomeranijos prasidėjo sunkiai aprašomi košmarai. Sovietai, o vėliau ir lenkai savo keršto aukomis pasirinko nekaltus žmones, moteris, vaikus ir senius. Tai buvo vykdoma neįsivaizduojamai žvėriškai ir su žiauria jėga. Niekas šiandien ir įsivaizduoti negali, ką išgyveno to meto Dancigo gyventojai. Tūkstančiai paniekintųjų, pažemintųjų bei sumu tų žmonių nusižudė. Daugelis moterų ir vaikų prašyte prašė juos nušauti. Ištisos šeimos buvo sunaikintos, išaudytos ar geriausiu atveju žiauriai sumuštos vien todėl, kad norėjo apginti savo vaikus nuo išprievartavimo arba nepakankamai greitai atiduodavo savo daiktus. Žmogžudystės, plėšimai, išprievartavimai sovietų karišių buvo vykdomi kasdien... Savaitėmis ir mėnesiais žmonės mirdavo nuo bado ir ligų..."

Kad būtų dar vaizdžiau, galima prisiminti ir eilinio Rytprūsių miestelio Nemersdorfo likimą. 1944 m. spalio 21 d. raudongvardiečiai Nemerkiemyje (vok. Nemmersdorf), į pietus nuo Gumbinės, surengė beginklių civilių gyventojų skerdynes. Buvo sadistiškai nužudytos 72 moterys, o 50 prancūzų karo belaisvių, šio susidorojimo liudininkų, sušaudyti. Tarptautinė gydytojų komisija, čia atvykusi po sėkmingo vokiečių kontrpuolimo, nustatė, kad net 8–12 metų mergaitės ir 84 metų senutė buvo išprievartautos, pastarajai kareivišku kastuvėliu nukirsta pusė galvos.

Iš 2,4 mln. gyventojų turėjusio krašto liko tik griuvėsiai. Belieka retoriškai klausti, ar naciai po savęs paliko bent vieną kokią teritoriją, kurioje nebūtų sunaikinti visi vietos gyventojai? Jeigu tai ne genocidas, tuomet kas?

O cia truputis komentaru. Ypac juokinga kaip suskiai aiskina, kad neturi buti keliamas "isvaduotoju" siautejimu zalos atlyginimas:
o ko gero (2008-07-18 12:47)
Sveikinu! Patiems Karaliaučiaus prievartautojams negėda, užtai gėda tiems kurie prievartavimus pasauliui primena.

(2008-07-20 19:21) Prusijos gyventoju sunaikinimas pradetas samoningai I. Ciarniachovskiui ir I Erenburgui pradejus masiska psichologine ataka pries krasto gyventojus. Kodel butent zydai buvo siu genocidiniu veiksmu, panaudojant Raudonaja Armija, iniciatoriai? I tai turi duoti atsakyma istorikai. Ne paslaptis, kad apie Prusijos gyventoju sunaikinima ir isstumima is krasto siuo metu tyli visi. Yra duomenu, kad sovietiniai zydai tikejosi, kad Stalinas jiems pakeis Birobidzana i Prusija,jei joje nebus gyventoju.

VSD (2008-07-20 12:21)
Dar apie žydus. Buvo akivaizdu, kad dauguma žydų kolaboravo 1940 metais Stalinui užėmus Lietuvą, tad natūralu, kad atsirado tarp lietuvių žydšaudžių. Dabar, praėjus tiek metų, jei žydai turi revanšistinių nuostatų visai lietuvių tautai, manau neturi būti toleruojama, juo labiau, jei jie kartais akivaizdžiai užtaria sovietinius nusikaltimus Lietuvai.

Mėgėjas (2008-07-19 23:17)
Užvakar BBC radijas ir internetinis portalas paskelbė kažkokio žydo straipsnį, kad sovietinis genocidas Lietuvoje - joks genocidas ir nepagrįstas reikalavimas tai pripažinti SNO. Straipsnyje minima iširusi tarptautinė komisija paraleliai įvertinti nacistinius ir sovietinius nusikaltimus, turi aiškių niuansų, kad žydų organizacijos nesuinteresuotos, kad tokia komisija dirbtų ir jos iširimo priežastis verčia žydšaudžius užtariančiai Lietuvos politikai.
youtube.com/watch?v=7lW-Epl2TFE

Kas trukdo ivertinti "isvaduotojus" parodo pastarasis komentaras.