Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-01-22 08:35:19
Na zinai nei viename mano zodyje nebuvo kurstoma rasine neapykanta, buvo
kritikuojama Izraelio valdzios vykdoma politika, bet jokiu budu ne zydu
tauta. Buvo palaikomas palestinos valstybingumo atkurimas, ju teise kovoti
su okupantais. Taip, kad man nieko pripaisyti nelabai ka ir galesi, nuomones
laisves dar niekas neuzdraude. Taip, kad relax :)

> [...]
Skipidar

| > |
> [...]
| > |

| > | > |