Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Alvidon
Data: 2009-01-23 16:24:46
Visiškai nesutinku. Su viskuo. Brazauskas - tiesiog karjeristas vadovas,
su komuniagom (Edinstvo, platformistais, Frontu pagaliau)jis neturi
nieko bendro, nu CCCP'e geriausiai karjerą daryt per KPSS - stojam
partijon, tik tiek; visgi žmogus ir komunizmo sugriovime dalyvavo,
ir prieš NATO neburnojo.
Ir atsiprašinėjo jis paprasčiausiai "kaip priklauso": Lietuva vėliau į laisvų
šalių klubą įstojo - vėliau ir atsiprašė, visi gi atsiprašinėjo, tik CCCP'e
jau mūsų atminty teliko "tarybinių žmonių žudynių vieta", nors iš tikro
tai ti "žydų žudynių vieta". Nu bet ne CCCP'ą daina.

P.S.: visados balsavau tik už konservatorius
        skaitau, kad žydai turi atsiprašyti už žydiškos tarpukario LKP veiklą