Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Remigijus
Data: 2009-01-26 23:40:03
Didziai prasau man atleisi toki mano akiplesiskuma, kazkada pasikeites
pavarde i lietuviska daktare Josef Mengele, kad leisiu sau jums
paprestarauti.

Matote, didziai gerbiamas kazkada pasikeites pavarde i lietuviska
daktare Josef Mengele, mano giliu isitikinimu "ambicijas" gyventi turi
ne tik zydu tauta, bet ir visos kitos tautos Zemeje, be isimties.

Manyciau, kad zydu/Izraelio klausimu musu diskusija issemta. Mielai
padiskutuociau kokia kita.

Remigijus