Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-01-19 10:56:19
> lygiai taip pat kaip tavo, yra ir kitu zmoniu, ten dalyvavusiu,
> pasakojimai, apie tai, kaip jie ramiai stovejo, o paskiau turejo begti
> nuo policijos.

O tu pasidomek kaip "dziaugiasi" VRM, kad valdzioje Kubilius, o ne ju draugeliai...

Budamas Kubiliaus vietoje, pareikalauciau atakaitos kiek koks policininkas issaude soviniu. Taip bent jau suzinociau ar yra saudmenu apskaita. Taip suzinociau konkrecius asmenis, kurie isnaudojo nepagristai daug kulku. Duotas isakymas saudyti nereiskia, kad tai galima daryti savo MALONUMUI.

Mano bendradarbis atsitiktinai buvo prie grupes imitusiu jaunuoliu su plytomis, kurie vykde vyresniojo nurodimus. Pastarasis tuos nurodymus gaudavo mobiliu telefonu ir kalbejo rusiskai. Kas ir su kuo kalbejo atsekti labai paprasta is operatoriu isklotines. Tokios technines galimybes yra. I sia jaunuoliu grupe as saudyciau su DIDELIU MALONUMU. Bet gali paaisketi, kad tai buvo tie patys VRM darbuotojai...