Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-01-23 11:53:54
skaityk viska o ne imk tik tai ko tau reikia

"ne(zinai kas yr sarkazmas?) man kaip tik atrodo kad tu skatini tautine
neapykanta is tavo rashliavu tik ir tryksta neapykanta viso pasaulio zydams,
tau juk normalu nuzudyti zyda ar vaika ar moteri.
Be to tu kurstai kara ir tiesiai sviesiai remi teroristines organizacijas ir
ju zudymo metodus."

aishku tau sunku suprast, kad tai buvo perfrazuoti antisemito pasisakymai