Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Remigijus
Data: 2009-01-23 00:54:20
Na ir prisnekejai... Nesikartosiu kontr- ne argumentais, o faktais
n-taji karta.

 > pradedant kad ir tais kryžiaus karais. Ir šiame konflikte Izraelis
 > yra mūsų civilizacijos forpostas.
Siame konflikte Izraelis yra musu civilizacijos ne forpostas, o
netikusiai valdoma bomba, sugriausianti viena is svarbiausiu musu
civilizacijos stabilumo (samoningai nerasau - gynybines) sienos
kontrforsu. Jau senokai iskeltos kilsiancio civilizaciju karo teorijos
zidiniu nurodo butent Anatolija.

Nesu pries nei zydus (izraelitus), nei arabus (palestiniecius). Esu
pries civilizaciju kara.

Remigijus