Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Alvidon
Data: 2009-01-29 14:44:35
Tiesa saknat net nelabai žinau, ką tiksliai reiškia sionizmas, ir tai
nėra man labai jau įdomu. Po WWII buvo problema: ką veikti
su išgyvenusiais žydais. Ir čia labai visai Europai į temą buvo
žydų noras vėl įsikurti savo senojoj tėvynėj (šiaip jau nemanau
kad keistas noras). Nori, tai tegu ti ir važiuoja, bile mums problemų
mažiau - manau maždaug taip mąstė nugalėtojų būrelis, bandydamas
kuo greičiau stabilizuoti gyvenimą po WWII.
Iš kitos gi pusės: arabai bendradarbiavo su Hitleriu, kas aišku
nepadidino anglų simpatijų arabams (o Palestina buvo anglų...).