Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Alvidon
Data: 2009-02-01 21:04:59
"Remigijus" <em@i.las> wrote in message news:gm4q0n$cum$1@trimpas.omnitel.net...
> Apie tai ir kalba - izraelitu valdancios klikos patologinis uzsispyrimas
> kvescionuoti SNO-1947 rezolucija YRA ITIN PAVOJINGAS. Visu pirma zydams,
> kas man maziau reiksminga, visu antra - visai baltajai/krikscioniskajai
> civilizacijai, kas man ganetinai reiksminga.
Pala, aš kažką praleidau ? IMHO žydai nekvestionuoja, kvestionuoja
hamasistai ir Co. - reikalauja panaikinti Izraelį. Kaip ti yra ?

> Siaip jau niuansiukas isties yra, bet kiek kitoks. Kara, 60 metu
> besitesianti, is esmes pradejo (sovietine-stalinistine) SNO nes, kaip
> daug kartu rasiau, numatytas zemiu paskirtsymas tarp Izraelio ir
> Palestinos buvo toks, kad neabejotinai turejo kilti konfliktas. Net vien
> del utilitariniu dalykeliu, ka jau bekalbeti apie
> isikraustymus/iskraustymus.
>
> Todel pirmiausia atsiprasyti turetu SNO, ir pasizadeti istaisyti klaida.
Tai visiškai beviltiškas realybės požiūriu reikalavimas. Nors kažkuo man
mielas. UNO yra širma visokiems degradams (Stalinams ir Co) prastuminėti
savo sprendimus. Iš kitos pusės gi UNO tėra "opiumas tautoms": mol
jūs čia svarbūs, pasėdėkit, papezėkit. Bet realiai išmesti UNO į šiukšlyną
ir jo vieton pastatyti NATO - vargu ar realiai įmanoma.

> Arabu pirminis nepasitenkinimas naturalus - juk ne jie atsikrauste. SNO,
> kaip suprantu, ne nesiruose ta nepasitenkinima kaip nors reguliuoti.
> Tokiomis salygomis zodinis nepasitenkinimas naturaliai netruko virsti
> ginkluotu, taciau is ABIEJU pusiu. Turiu mintyje, kad i tai ABI puses
> atejo ginkluotos. Nebuvo jokio "taikiu najakuriu" uzpuolimo "brutalia
> karine jega".
Nebuvo. Bet karą formaliai pradėjo arabai. Ir tai jau yra tarptautinei
politikai svarbus faktas.

> Del "abi pusės apsikeičia visokiom kompensacijom ir atsiprašymais", be
> abejo, butent taip ir turi ivykti, nuosirdziai ir saziningai. Tik tokiu
> keliu einant galima stabili ateitis.
>
> Del "Izraelis turi išnykti", eilini karta prasau atsiciklinti.
Tai visgi kami tas mano užsiciklimas ??? Argi hamasistai ir Co nesiekia
išnaikinti Izraelį ?