Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Alvidon
Data: 2009-01-20 13:56:51
O tai "viskas gerai" nebūna niekad ir niekur. Juolab kai pasauly krizė.
Bet ar tai pagrindas griauti valstybės pamatus ? Kas nors išvis matė
tos visur minimos krizės realias apraiškas ? Kas nors matė ką nors,
kas susiveržė diržus ? Aš dar nemačiau, mano visi draugai irgi dar
nematė. Statybininkai nesiskaito: jei kokis betonuotojas uždirbinėjo
iki 9klt/mėn. o daba bedarbiauja - tai ne diržų užveržinėjimas, tai
tiesiog normalizacijos procesas kriziniam variante. Kai statybininkas
uždirbinėjo daugiau už inžinierių, gydytoją ir pan. - buvo nenormalu.
Dauguma pažystamų verslininkų panikuoja, kad mokesčiai naujieji
ryškiai per dideli, išsilaikyti nepavyks, o ne visiems verslams patogu
išsyk pereit į pogrindį. Bet ar tai pagrindas griauti valstybę ? Ir ar
riaušės ką nors gali pakeisti ?