Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Alvidon
Data: 2009-01-29 13:45:51
"Remigijus" <em@i.las> wrote in message news:glqo2s$djo$1@trimpas.omnitel.net...
> Atleisk, kolega, bet "Izraelis turi išnykti" tavo mintis vis nuvaro i
> klystkelius. Antipodas - palestinieciai turi isnykti, taip pat veda i
> niekur. Reikia balanso.
Prašyčiau plačiau, kur tu čia įžvelgi klystkelius ?

> Pateiktas Rusijos pavyzdys, IMHO, labiau taikytinas Izraeliui, o ne
> palestinieciams. Negaliu rasyti Palestinai, nes pastaroji vis dar
> neikurta, nuo pat SNO-1947.
Yra tokia sena patarlė: pasakyk kas tavo draugas ir aš pasakysiu kas tu.
Rusai draugauja su palestiniečiais ir konfliktuoja su Izraeliu.
Tai viena. Kitas niuansas: Palestina neįkurta, nes palestiniečiai vietoj to
kad kurtų (skelbtų) valstybę ėmėsi karo veiksmų prieš Izraelį (tikėdamiesi
pilnai okupuoti ir aneksuoti Izraelį ir įsteigti vieną valstybę vietoj SNO
numatytų valstybių, pateikdami pasauliui jau įvykusį faktą) bet pralaimėjo
ir verkšlena bei kariauja jau 60 metų. Per 60 metų iš tų pabėgėlių palapinių
miestelių su gaunama realia tarptautine parama jau keliolika kartų buvo
galima pastatyt klestinčius miestus, suformuot normaliai funkcionuojančią
valstybę ir tadu jau kaip lygiaverčiui partneriui sėsti prie derybų stalo.
Na bet arabams-teroristams labiau prie širdies ne miestus statyti, o pirkti
bombas, kalašnikovus, gradus, ne mokyklas steigti, o shachidus siuntinėti.