Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Matas
Data: 2009-01-21 09:59:29
Pats atrodo nori komunistini fasistini kriminalini teroristini traukini
isokti ir buti LEO, ir t.t. akcininku Tureti krantiniu gamykru spauda
manimuliuoti smeiziant tuos kas kysiu neduoda bet kokia kaina...

Subalansavimas tamstai yra blogai per 2 menesius

50 milijardu skola uzsieniui arba 80 % BVP ir 160 % popierinio verslo LEO
LT - komunistinio fasistinio kriminalinio teroristinio LT pasaulio saskaita
Lietuvos Respublikai tamstai per mazas pavojus ..... ? Tai yra tai kas
reikia jums .... ?