Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Alvidon
Data: 2009-01-29 14:34:13
"Remigijus" <em@i.las> wrote in message news:glqrss$gct$1@trimpas.omnitel.net...
> Visiškai nesutinku. Su viskuo.
>
> "Edinstvo, platformistais, Frontu pagaliau" - tai komunistu ortodoksai
> (beje, panasiai tokie, kokie nuo ikurimo valdo Izraeli).
>
> Buvo kumunistu, kuriu kitaip, kaip gerbtinais zmonemis nepavadinsi -
> panasiai, kaip daugelyje sovietiniu filmu buvo vaizduojami. Pazinojau
> tokiu. Su kmomunistine ideoligijos esme jie mazai ka turejo bendro. Tai
> buvo tiesiog humanistai idealistai, nuosirdziai ir su atsidavimu dirbe
> savo tiesiogini, ne partini, darba, ir rupinesi savo pavaldiniais. Tik
> kad buvo kumunistu partijos nariai.
Jei "Su kmomunistine ideoligijos esme jie mazai ka turejo bendro" tai kodėl
priskiri komunistams ? Iš kitos gi pusės, ar tikrai jau toks vienareikšmiškai
teigiamas ir nekaltas yra tas "humanistai idealistai" ? Gerais norais kelias
į pragarą grįstas...
Man žmogus su čegevaros portretu ant maikutės - masinių žudynių rėmėjas.

> [...]
> nepaisydamy net ir tu paciu viesai deklaruojamu konumistiniu idealu.
>
> Is pastaruju isskirtini asmenys dare karjera sovdepijos salygomis
> auksciau imones vadovo (ukines nomenklaturos). Ne jie patys dare, o buvo
> atrinkti pagal tam tikras atrankos taisykles. Ju gerbti neturiu uz ka.
>
> Abejoju, kad pavyko paaiskinti, ka vadinu komuniagomis. Atsiprasau.
>
> Re: Ir atsiprašinėjo jis paprasčiausiai "kaip priklauso". Ar del to
> "Lietuva vėliau į laisvų šalių klubą įstojo"? Ar tai kaip nors susije?
> Labai nenoreciau isgirsti atsakyma - taip.
Nu paprasčiausiai vakarų pasauly priimta atsiprašyt žydų už WWII.
O į tą vakarų visuomenę mes pakliūvom tik po CCCP'o griūties...
Ar tai kaip nors susiję - kiekvieno polinkio į sąmokslo teorijas reikalas :)