Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Remigijus
Data: 2009-01-26 00:14:58
Man tavo, ir dar keletos pavieniu asmenu siame forume, pozicija seniai
aiski - "priimtinas variantas toks, koki priims zydai (Izraelis)".

Tiesa pasakius, mano teiginys "Nesu tikras, ar tikrai supratai, ka
parasei" yra gana salyginis.

Mat, jei tavo, ir dar keletos pavieniu asmenu siame forume, matymo
laukas tesiekia viduri nosies, tai jus isities veikiate savo suvokimo
ribose.

Man, gi, siandienines Izraelio/zydu (neteisetos) ambicijos/norai tera
mazareiksme smulkmena, lyginant su tuo, kokias pasekmes ju tenkinimas
gali sukelti tolimoje perspektyvoje.

Remigijus