Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-01-20 20:52:56
Sunku pasakyt. Kol kas tai nagrineja ir tiria ar tyre tik NKVD - KGB ir patys zydai.
  Kiek as girdejau budamas vaikas kalbant tai maciusius, buvo panasiai kaip po karo su
vezimu i Sibira.
Vieni naudodamiesi proga gaude plese ir saude, kiti gelbejo, treti per langa ziurejo. Dar
kiti bego skust. Nemazai lietuviu zydus gelbejo rizikuodami gyvybe. Daug zydu ar ju vaiku
taip ir issislapste per visa kara. Bent as girdejau pasakojant ir minint vardus kaimynu ir
mano proteviai kazkokius zydus buvo priglaude. Kazka vokieciai ir susaude uz tai.. Tik
niekas jiems jokiu medaliu nedavinejo, be to, jie senai mire. Tai buvo senai ir tuos
pasakojimus prisimenu kaip per migla. Bent zinau, kad is mano proteviu niekas zydu
nesaude, nebent atvirksciai.