Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Dex
Data: 2009-01-19 08:50:22
lygiai taip pat kaip tavo, yra ir kitu zmoniu, ten dalyvavusiu,
pasakojimai, apie tai, kaip jie ramiai stovejo, o paskiau turejo begti
nuo policijos.

Is kitos puses - as riausiu nepateisinu, taciau kuris is riausininku
saude ar turejo kitokius ginklus? Kam reikejo guminiu kulku? Neuzteko
"bananu", asariniu duju, galu gale, kur buvo gaisrininkai su vandens
zarnomis?

Tu bent zinai kas yra gumines kulkos? Tai yra tos pacios svinines, tik
ivilktos i guma. Ir parako maziau truputi. Jo "rikosetuoja"!!! Tai
reiskia, kad saudant i kelis asmenis, gauna visi aplink.

Galu gale, keli isdauzti langai? na tai vis vien uz musu visu pinigus
jie bus remontuojami. As pvz. manau geriau keli langai, nei niolika ar
keliasdesimt suzeistu.