Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-01-22 13:42:20
Butent. As pats budamas vaikas kazkokiusoe namuose maciau sidabrinius indus ir irankius su
isgraviruotais keistais uzrasais. Budamas naivus paklausiau kas tai per zenklai, atsake: -
Ai,  tai zydu "familiniai" - seimos herbai. Tada nelabai susigaudziau, nepaklausiau kaip
jie atsidure pas kaimiecius. Nors vis tokia mintis sukosi, kaip tas zydiskas Herbas pas
lietuvius...Tik veliau, paaugus, suzinojus kai ka apie Holokosta, daejo, kad zydas niekada
neparduos savo seimos Familinio - gimines sidabro.
Ir baldus maciau su panasiais zenklais..