Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Tuzla
Data: 2009-01-22 11:35:18
Mano kaime, ant kalnelio gyveno žmogus, su kuriuo kaimynai kažkodėl
nesisveikindavo. T.y. niekada nepaduodavo rankos. Kai paaugęs pradėjau tuo
domėtis, senelis trumpai tarstelėjo: jis savo vaikus žydukų lovelėje augino.
Pasirodo, vokiečiams išsivarius kaimynus žydus, jis ten nulėkė turtų
pasirinkti. Kadangi žydelis buvo visiškas skurdžius ir nieko rasti nepavyko,
parsinešė nors lopšelį.

Tiesa sakant, Remigijui ranką paspausti irgi nebūtų malonu...