Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-01-21 09:44:57
"deti" klausima gali tik rusakalbis. lietuviu kalboje tokiu ishsireishkimu
nera.
Tu sau geriau uzduok klausima kiek zuvusiuju palestinoje buvo ne del hamas
kaltes, nes mano ziniomis VISI izraelio smugiai buvo ATSAKOMIEJI, o kad
vieni naudoja gyvaji skyda (hamas) o kiti ne tai dar labiau pabrezia, kad
hamas yra kuo tikriaus TERORISTINE organizacija, beje turinti sasaju su bin
ladenu.
Buk vyra nerashinek cia o geriau istok i savizudziu gretas - "padesi"
palestinieciu teroristams ka nors nuzudyti (neretai savizudziai ir keleta
musulmonu ar shiaip uzsienio turistu ishtashko), bet pagal tave tai
"jega"...