Tema: Re: Saudymas i savo piliecius
Autorius: Remigijus
Data: 2009-01-27 00:22:31
Kaip ir. Nors, yra kontraversiju.

Musu nuomones esmingai skiriasi tuo, kad as nepripazystu izraelitams
teisejo vaidmens. Beigi palestinieciams.

Zydai turi labai gera tradicija - treciuju teisma. Tikrai veiksminga ir
puikiai veikiani priemone...

Del kitko. Biblijiniu laiku nereiktu cia painioti, kartoti kazkieno
dmagogija. Ne vien pastarieji 60 metu rodo, kad humanistinis poziuris
nenugali. Vis dar dominuoja jegos teise, kitaip sakant stipresniojo -
agresoriaus. Nors ne visi stipresnieji yra agresoriai, beje. Izraelio
karine masina veikia ganetinai nuvalkiotu budu - kuo daugiau uzkariausiu
dabar - tuo daugiau man po to liks. Vienas pavyzdziu - Siaures karas
tarp sovdepijos ir Suomijos. Ar tureciau tuo dziaugtis?

Savo komentaro pabaigoje gal kalbi apie tokius, kaip Bernardas So?
Negaleciau jo pavadinti humanistu.

Del "reikalauja sunaikint Izraelį", atsipeikek. As reikalauju
_issaugoti_ Izraeli, bet ne vien siai dienai, o amzinai. Tam butinas
ilgalakiai stabilus sprendimas. Vienpusiskas sprendimas ilgalakiai
stabilus buti negali.

Remigijus