Tema: Ats.: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Blynas
Data: 2010-12-30 17:53:39
Beje, kalbant apie atšaukiamus automobilius:
2010 m. gamintojai iš viso atšaukė 20 mln. automobilių
http://www.marketnews.lt/naujiena/2010_m_gamintojai_is_viso_atsauke_20_mln_automobiliu_2010-12-30;itemid=22126

Kaip suprantu, blogiausi pasaulio gamintojai yra Toyota, General Motors, Honda, Nissan, Chrysler ir Ford?

"Veikejas" <bishopaz@centras.lt> parašė naujienų news:ifc1mj$826$1@trimpas.omnitel.net...