Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Sail
Data: 2010-12-10 10:25:51
Visi akumuliatoriai nusidevi. Taip jau yra. Mazeja ju talpa nors tu ka.

Masina keliems metams projektuojama? Tiksliai zinoma nieks nezino, bet
kazkur 7 metams, vargiai daugiau. O mes perkam senesnes.

Na turiu galimybe pirkt nauja masina, bet neperku.

Sena galiu malkas veziot ir nerakinta palikt, o ir ekslpoatacija pigiai
kainuoja. Ir kasko draust nereikia, nes neverta jinai nieko. Ir lentas 6
metru ilgio atsivezu, kai reikia.

Naujos tokiam rezime eksploatuot tiesiog bus ekonomiskai nenaudinga. Masinos
nusidevejimas brangiau kainuos, nei mano sukurtas produktas.