Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-14 23:50:52
"Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message news:ie00u4$k0o$1@trimpas.omnitel.net...
> Jei esi tauta, tai gali but tautietis arba tautininkas. Neskamba.
>
> Jei nacija - jau gali but naciu arba nacistu. O tai jau skamba isdidziai.

Ką jūs rūkot? :-) Ar jau tiek interpretacijos galios nuseko, kad nesuvokiat ką turėjau omenyje?

Ar jums elementariai patinka, kad bet kuri valdžia/kaimynas gali sukiot dujas, elektros tiekimą reguliuot, kuro kainas nustatinėt?

> Siaip RaR teisus. Ekonomikoje reik vadovautis skaiciais ir sveiku protu, o
> ne lozungais.

Ant sienos lozungo nepakabinsi. Bet jei neturėsi nepriklausomos ir patikimos energetikos (aš nešneku apie izoliacinistinį nepriklausomumą, aš šneku apie tokį, kurio pakanka, kad niekas nediktuotų esminių sąlygų), gali pamiršti svarstymus apie ekonomiką.

Mes elementariai neuždirbam/nesukuriam tokių produktų, už kuriuos gautą pelną galėtumėme užsimerkę eikvoti pirkti energetinius išteklius bet kokia kaina.