Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Sail
Data: 2010-12-15 10:00:47
Desninga zinoma. Tarp kitko, kalbanciu galvu irgi su saiku turi but, nes
toli grazu ne visada jos idomiai ar protingai kalba.

Uzsienio komercinej TV yra uztenkamai linksminianciu laidu, kurios yra
pakankamai inetelktualios ir idomios. Ta pati Galileo per Pro7, ir masiniam
vartotojui, ir idomiai.

Tiesiog nereiktu pamirst, kad ubagai esam, patiems normalioms laidoms kurti
neuztenka $ (smegenu ko gero taipogi), nupirkti irgi. Galim padaryti tik
sirpotrebini suda, ka ir rodom. Ko, tiesa pasakus, daugumai ir uztenka.

Sunus kazkada ziuri vokiska TV (kalbos supranta minimaliai), ir sako man "nu
ir kodel vokieciai tokias laidas sugeba daryt?". Va taip va.