Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-14 23:46:28
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:idvigv$7nl$2@trimpas.omnitel.net...

> Tauta, kuri neturi savo energetikos, niekados netaps nacija.
>>>>>>>>>>>>>>>

> Stiprus lozungas. Bet kai ekonomikoje vadovaujiesi lozungais, paprastai
> labai toli nenueini.

Ne lozungas, o logiška išvada. Pasiieškok statistikos tarp gyvenimo kokybės ir kalorijų vienam gyventojui (ne mitybinių).

> Tuo labiau, kad aš nematau skirtumo kaip kas lietuvius
> vadins - tauta ar NACIJA. O gal dar geriau būtų DERŽAVA?

Aš ne apie išorinį vardijimą, o apie vidinį/tautos pojūtį. Užuomina į rusišką vertalą - manęs nekabina.

> Lygiai taip pat
> galima šūktelti lozungą, kad būtybė, nepasigaminanti savo ūkiui pakankamai
> energijos, negali vadintis ŽMOGUMI.

Žmogus mano kuklia nuomone, skiriasi tuo, kad turi kalbą, kultūrą ir sugeba gaminti įrankius ir prisitaikyti gamtos jėgas savo naudai. Vadinasi valdo energiją. Kokia forma - ar laužo, ar hidroelektrinės ar kokio ten kvantinio šulinio reaktoriaus - visai nesvarbu.