Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-09 19:53:14
"Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message news:idqfb4$44h$1@trimpas.omnitel.net...
> Suprantu kad cia bajeris is tamstos puses.
>
> Bet logiskai mastant, naujo elektromobilio niekas neipirks, o seno pirkt
> neapsimoka, nes akumuliatorius bus nusibaiges, o naujas kainuos kaip puse
> masinos.

Pasiskaityt apie tų pačių Prius'ų NiMh akumus eksploatacijoje. Maloniai nustebsi ir neskelbsi niekų.
Jei koks beprotis paprastai Lion'ais pakeitė celes ir ano akumas per 3-5 metus supuvo iki kokio trečdalio talpos - nesiskaito, kaip kaip ir kirvio galandymas nagų dilduke.

> Taip kad zulinsim mes senus kibirus dar ilgai-ilgai. Nes naujos masinos
> pirkt tiesiog ner prasmes.

Aš tai matau kaip tik prasmę pirkti tik naują mašiną, jei yra galimybės.