Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-14 20:53:48
Nu tai gi viskas nuo požiūrio ir tepriklauso. Kiek emigrantų, iškeikę
Lietuvą paskutiniais žodžiais, išlėkė "dirbti" visokių ti ispanijų laukuosna.
Aš to ju "darbo" kitaip kaip vergove nevadinčiau. Nu ale bile jiems
gerai. Man tai ir čia gerai. Dirbu kadu noriu (nu ne visad, kai kadu tenk
padirbėt ir kai nesinori), maistui, bustui, aprangai, auto užtenka - man
gerai. Kitiems gi tai skurdo riba. Kiekvienam savo.