Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Sail
Data: 2010-12-09 13:23:05
Tai as turiu vilciu (neparemtu skaiciais deja), kad musu vyriausybe tiesiog
negali prisiimti rizikos tiek, kad liktu patenkintas investuotojas.

Bet smagi afera gautusi - stovetu atomine vidury lauku, be normalios
galimybes eksportuoti eneregija (tik i Rusija, bet ten elektra pigiau
pasigamins) ir be dideliu vietiniu elektros vartotoju.