Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Veikejas
Data: 2010-12-29 13:12:15
nugriebei ishkirtini atveji ir bandai paversti taisykle.
Taigi anot taves jei ash nusiperku sveicarishka laikrodi kuriam duoda 25
metus garantijos reishkia ans yra shudas ir labai smarkiai genda....
pathetic

o kad duodama garantija nekoreliuoja su produkto patikimo veikimo laiku
(pagal tam tikra procenta) - yra visishka nesamone.