Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-10 23:59:26
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:idso6n$ii2$1@trimpas.omnitel.net...
> Vat aš nieko prieš, kad statytų mažesnius, naujo tipo, jei yra tokia galimybė. Tada rizika būtų daug mažesnė. Dabar lygtai visi nori - latviai, estai, lenkai. Gal kažkokius įsipareigojimus ar finansų iš jų gaus.

Galimybė yra. Finansų nebus - nes tai naujos, 3-4+ kategorijos reaktoriai.

Ilgalaikis tikslas yra toks: nuimti C-paremtą energetiką, kol viskas nenuėjo šunims šėko pjauti, pereinant ant žalios energijos tam, kad išlošti laiko, kad pereiti ant termobranduolinės sintezės. Termobranduolinė sintezė - vienintelis procesas, įgalinantis ilgame laikotarpyje (šimtmečiais) pereiti į trūkumu neparemtą ekonomiką, nebent bus atrasta dar kokia nors velniažin kokia fizika

> Bet pilnai galimas dalykas, kad pasikeitus rinkos sąlygoms, atsiradus pigesnės energijos, tie partneriai pabėgs, ir visa eksploatavimo bei elektros pardavimo našta liks tik mūsų rūpestis.

Regioniniame tinkle niekas niekur nebėgioja. Visada rasi kur parduoti energiją, tegu ir savikaina.