Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: RaR
Data: 2010-12-09 13:47:51
Aš irgi blevyzgoju be jokių skaičių. Bet taip grubiai paėmus paskaičiuota, kad AE gaminama elektra kainuotų ar ne dvigubai daugiau nei kad dabar ją perkame. Čia su sąlyga jei visą ją parduotų. Galima tikėtis, kad labai brangs dujos ir nafta ir kiek mažiau, kad elektros poreikis labai smarkiai didės. Bet numatomos statyti AE Kaliningrade ir Baltarusijoje. Jei iš tikrųjų atominė energetika tuomet apsimokės labiausiai, tai labai pakils ir jos kuro paklausa, jis pabrangs, jo taip pat neturime. Plius vis daugiau energijos bus gaminama iš atsinaujinančių energijos šaltinių, ir jau dabar skaičiuojama, kad dar kažkiek pakilus tradiciniais būdais gaminamos elektros kainai atsinaujinančios technologijos vis labiau ekonomiškai apsimokės.