Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Sail
Data: 2010-12-29 13:43:14
Tai tau ir tvirtina, kad Beko geriausi, nes ju garantija ilgiausia.
Teisingai?

Arba pvz Hynudajus, garantija juk 5 metai. Tai ne kokia suknista Tojota su
ju trim metais ar net maziau.

Tiesiog vieni gamintojai duoda garantija todel, kad gamina gerus daiktus ir
tiki ju kokybe.
O kiti duoda todel, kad kai kurie zmogeliai tiki tom garantijom ir perka
suda, galvodami, kad vis vien garantiniu laikotarpiu taisys, kodel gi ne jei
daiktas pigiai.

A va tau ir tie gamintojai ir anie vienodai atrodo.