Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: Veikejas
Data: 2010-12-28 10:04:35
taip kai kuriais atvejais garantijos ilgis gali buti marketinginis triukas,
taciau ishimtys tik patvirtina taisykle.
Tai va butent jei preke genda garantinio laikotarpiu metu tai kainuoja
brangiai todel geriau duoti trumpesne garantija, zinant jog tuo laikotarpiu
turetu sugesti tik koks 1 proc. prekiu ir nereiks jokiu remontiniu komplektu
gamybos ir t.t. uzteks susikaupti prekiu rezerva kur sugedusias ishkart
galetai pakeist naujom.