Tema: Re: Atomines afera - pablevyzgojam
Autorius: RaR
Data: 2010-12-11 12:00:02
Tai kad nėra kol kas tos termobranduolinės sintezės (išskyrus bombas).

"Vasaris"  wrote in message news:idu7ru$eui$1@trimpas.omnitel.net...

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:idso6n$ii2$1@trimpas.omnitel.net...
> Vat aš nieko prieš, kad statytų mažesnius, naujo tipo, jei yra tokia
> galimybė. Tada rizika būtų daug mažesnė. Dabar lygtai visi nori - latviai,
> estai, lenkai. Gal kažkokius įsipareigojimus ar finansų iš jų gaus.

Galimybė yra. Finansų nebus - nes tai naujos, 3-4+ kategorijos reaktoriai.

Ilgalaikis tikslas yra toks: nuimti C-paremtą energetiką, kol viskas nenuėjo
šunims šėko pjauti, pereinant ant žalios energijos tam, kad išlošti laiko,
kad pereiti ant termobranduolinės sintezės. Termobranduolinė sintezė -
vienintelis procesas, įgalinantis ilgame laikotarpyje (šimtmečiais) pereiti
į trūkumu neparemtą ekonomiką, nebent bus atrasta dar kokia nors velniažin
kokia fizika

> Bet pilnai galimas dalykas, kad pasikeitus rinkos sąlygoms, atsiradus
> pigesnės energijos, tie partneriai pabėgs, ir visa eksploatavimo bei
> elektros pardavimo našta liks tik mūsų rūpestis.

Regioniniame tinkle niekas niekur nebėgioja. Visada rasi kur parduoti
energiją, tegu ir savikaina.